tımbır (tumblr) müptelâsı oldum olalı bloglarıma yazı yazmak zor geliyor. gerçi ikisi farklı mecralar ama yine de öyle işte. hele de görseller tam tımbır işi. ama en azından bu blog için bu meylimi dizginlemeliyim. bu da ilk adımı olsun.

şu geçen zamanda ne yaptım, pansiyon işi konusunda? fikir egzersizlerinin dışında hemen hiçbir şey! bi yandan kendime ne kadar da gaz versem yine de moral bozukluğu, öte yandan hazıra dağ dayanmayışı, kırılan gururum ve de hukuksuzluğun temel norm olduğu bir ülkede yaşıyor olmanın verdiği sıkıntıyla tepeden tırnağa öfke kesilmek… arada üç beş iş yaptım dışarıya. düzenini silbaştan kurmaya çalışan bir arkadaşın yanına takılıyorum bu ara. patron eskisinin attığı 89 milyarlık kazığın 21 milyarını telâfi ettim, kalanını da pansiyonu açana kadar halledebil[ir]sem bu alçaklığı biraz olsun unutabilmem mümkün hale gelecek.

neyse, ilk iş, kadastroda pansiyonu açacağım yeri tarla statüsünden arsa statüsüne çevirttirmekmiş. birbuçuk milyar mı ne gerekiyor. gidip mühendise vekâlet vereceğim.

burası arada sırada “sevgili günlüğüm” kıvamında olacak, kusuruma bakmazsınız gayrı, di mi şekerlerim?

